keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Tunnustus

Olipas kiva yllätys saada ihan ensimmäinen tunnustus:) Sain sen memmiltä Villa Auroora -blogista http://villaauroora.blogspot.com/. Kiitos memmi!!!
Ideana on kertoa 7 asiaa itsestä.
  1. Tykkään pienistä yllätyksistä, mutta isommat asiat haluaisin tietää etukäteen ja usein liikaakin murehdin tulevia asioita, koska ne ovat hämärän peitossa.
  2. Jätän asiat usein viimetippaan, mutta olen harvoin myöhästynyt mistään tai jättänyt jonkin asian puolitiehen - olen melko sitkeä tekemisissäni.
  3. Olen kotihiiri ja ehkäpä vähän erakko luonteeltani. Nautin kuitenkin ystävien ja omaisten seurasta, kun saan olla ihan oma itseni.
  4. Pidän kuitenkin uusien paikkojen näkemisestä ja vaikkapa automatkasta johonkin lähimaille ennen käymättömään paikkaan.
  5. Olen sydämeltäni ekoilija; suosin luomua, lähituotteita, ympäristöystävällisiä pesuaineita, kierrättämistä jne.
  6. Mieluummin menen esim. vaateostoksille kirpputorille kuin "oikeaan" kauppaan.
  7. Olen ujo, mutta uskallan puuttua vaikeisiinkin tilanteisiin jos koen sen tärkeäksi.

Nuo asiat nyt tulivat näin nopeasti mieleen:) Laitanpa tämän tunnustuksen eteenpäin Hannalle
Tulppaaniuni -blogiin; http://tulppaaniuni.blogspot.com/
sekä Annalle mäkitupa -blogiin;
Ja vieläpä lopuksi nolona tunnustan, että olen tosi typerä tämän koneen kanssa ja nytkin on numerot ja tekstit miten sattuu...

Ei kommentteja: