perjantai 22. huhtikuuta 2011




Siunattua pääsiäistä sinulle! Jeesus ei jäänyt hautaan vaan elää.

Tänä päivänä Sinut ristiinnaulittiin
kuulin, kuinka nauloja hakattiin
Minä seisoin joukossa monen Sua pilkkaavan
tiesin, että olet Poika Jumalan

Tänä päivänä Sinut ristiinnaulittiin
minä kuuntelin kuinka tuskalles naurettiin
Katsoit silmiini enkä vihaa niissä nähnytkään
kipu rinnassani alas painoin pään

Mä Hänet siinä nään
Pois käännän pään
veri vuotaa pitkin kasvojaan
Hänet ristillä nään
pois käännän pään
On silmissänsä rakkautta vaan

Tänä päivänä Sinut ristiinnaulittiin
orjantappurakruunu päähäsi painettiin
Risti kohosi taivasta vasten kummulla Golgatan
minä polvillani katselin kirkkautta Jumalan

 (olen tehnyt tämän laulun kauan sitten)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Voi Henna, tämä on se ihana laulu! Se pitäisi ottaa kuoron ohjelmistoon! Äiti