maanantai 18. heinäkuuta 2011









Löysin ihanan katkenneen ja kuivuneen puunoksan kauan sitten ja laitoin talteen - nyt olen parina iltana näpertänyt lintuja sen alle lentelemään:) Pienistäkin lempikankaiden palasista saa lintuja, ja niitähän voi tehdä monen kokoisia. Siivet syntyivät virkatuista pyörylöistä ja silmät napeista. Kiinnitin oksan ja linnut siimalla jota ei näe ollenkaan, aivan kuin lentelisivät ilmassa kun kulkee ohitse ja ilmavirta niitä heiluttaa...
Minulla on muuten ompelupöydällä tuollainen lasipurkki, jonne laitan kaikki langanpätkät, pikkuiset kankaanpalaset ym. Niillä sitten täyttelen esimerkiksi tällaisia pieniä otuksia - menevät "hyötykäyttöön" nekin:)


 

5 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Kauniita lintuja. Lasipurkki onkin loistav idea. Mä täyttäessäni harmittelen, että on tullut heitetty hyvät langanpätkät yms. roskiin. Tuollaiset pätkät ja silput olisivat parempaa täytettä, kuin hötö vanu.

Henna kirjoitti...

Kiitos:)

Hanna kirjoitti...

Kauniita lintuja ja tosi hyvä "täyte-idea"!!!
Iloa ja aurinkoa kesään!

Henna kirjoitti...

Kiitos Hanna! Mulla on niin paha mieli, kun en voi sinunkaan blogiisi kommentoida, en käsitä mistä johtuu. Tämän oman kommenttiosioni kun vaihdoin tällaiseksi "ponnahdusikkunaksi" niin pystyn kommentoida tänne, mutta vain harvoihin muihin blogeihin, vaikka ennemmin se on onnistunut. Ja kun ei oo tuota ymmärrystä näihin asioihin kovin paljon. Käyn kuitenkin usein kurkkimassa blogiisi, ihania juttuja ja kuvia:)

Hanna kirjoitti...

Pitääpä tutkia, mikä tökkii mun blogissa! Kiitti kun ilmoitit!