torstai 23. helmikuuta 2012



Lahja lapselle

Kuule, pysähdy viereeni hetkeksi
lasketaan tähdet taivaan
Tehdään lumesta yhdessä lyhtyjä
ja juostaan hangella kilpaa.
Anna mulle tänään aikaasi,
 olen lapsi vain hetken verran
Tämä aika on kallis ja arvokas
sen elän vain yhden kerran.

Äiti, tule viereeni istumaan
sulle sateenkaaren piirrän
On kaikkea kaunista taivaassakin
mulle kerrothan taaskin siitä.
Kerro enkeleistä, Isästä
joka muakin kädellään suojaa
Ota minut syliin ja rutista
Onhan sinulla siihen aikaa?

Kun kerran mä kasvan suureksi
joudun valinnat tekemään
astun seikkailulaivaan elämän
isot aallot voi säikäyttää.
Silloin ymmärrän mihin kannattaa
täällä turvansa asettaa
Siemen joka kerran kylvettiin
se kukkaan puhkeaa.

Niin vähän on täällä tärkeää
 anna viisautta Isä mulle,
että elämäni päivät nää
voin elää mä täysin Sulle
Auta rinnalle toisen pysähtymään
turhat touhut unohtamaan
On aikani lahja Sinulta
-en sitä tuhlata saa.

-Henna-



 

2 kommenttia:

muffinssi2 panfu blogi kirjoitti...

Voi miten ihana runo Henna <3 Ihan sydäntäni kosketti <3 T.Maarit

Henna kirjoitti...

Kiitos Maarit, Noomi teki tähän sävelenkin -laulan sen sulle joskus:)